Hollylód

  • Branding
  • Visual Design

Nowa mobilna lodowa sieć, serwująca swoim klientom lody produkowane na bazie naturalnych składników. Stworzone logo wraz z przykładowym jego użyciem ma na celu wspomóc promocję oraz budowanie w świadomości klienta przesłania, że właśnie tutaj skosztuje najlepsze amerykańskie lody.

Forma znaku i charakter utrzymany w stylu amerykańskim, a za razem nieco w stylu retro. Kolorystyka nawiązuje do barw narodowych USA. Dzięki temu odbiór marki jest istnie amerykański i zakręcony jak serwowane lody.

Znak w podstawowej wersji to logotyp z nazwą marki “Hollylód” na kształcie koła, symbolizującego mobilność, jak przystało na ICE TRUCK. W tle ślimak nawiązujący kształem do zakręconych lodów.

Dodatkowo został stworzony monogram na bazie pierwszej litery nazwy Hollylód, czyli „H”, oraz ślimaka.

Efekty podjętych działań możemy zaobserwować na poniższych ilustracjach.

Logo – warianty kolorystyczne

Monogram – warianty kolorystyczne

Identyfikacja wizualna

Pracujmy razem

hello@justinmedia.pl