Marceli

  • Branding
  • Visual Design

Nowa lodowa marka na mapie Bolesławca, serwująca swoim klientom lody produkowane na bazie naturalnych składników. Stworzone logo wraz z przykładowym jego użyciem ma na celu wspomóc promocję oraz budowanie w świadomości klienta przesłania, że właśnie w tym miejscu skosztuje najlepsze, tradycyjne, naprawdę naturalne lody.
Forma i charakter znaku jest utrzymany w eleganckim, a za razem nieco stylu retro, z kolorystyką nawiązującą do barw narodowych Włoch.

Dzięki temu odbiór marki jest prestiżowy, a serwowane lody są na wysokim poziomie. Znak w podstawowej wersji to logotyp z nazwą marki z wyraźnym naciskiem na „Marceli” oraz sygnetem urozmaicającym konstrukcję nad nazwą marki. Sygnet został stworzony na bazie pierwszej litery nazwy „Marceli”, czyli „M”, oraz gałki loda w rożku.
Efekty podjętych działań możemy zaobserwować na poniższych ilustracjach.

Logo, konstrukcja i sygnet

Kolorystyka

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum vestibulum massa purus, quis mattis augue suscipit euismod. Nullam aliquet eget risus feugiat dignissim. Morbi et dui suscipit lacus fringilla sollicitudin lacinia eget tortor. Pellentesque condimentum ante venenatis tellus vehicula imperdiet.

Pracujmy razem

hello@justinmedia.pl